lördag 3 juli 2010

All things sweet

Igår for jag till Sofia och sov över där. På kvällen såg vi en skräckis som heter Prom Night. Den var bra. Vad som inte var bra var när Sofia skrämde mig... J/K ;) Idag på morgonen for vi till Öjebyn och gick på kyrkmarknaden där. Det var intressant. Vi träffade André, alias Kattkammaren. Moahaha! I a.f. Jag köpte jordgubbar där, men när jag kom hem upptäckte jag att en av dem hade mögel på sig och eftersom att jag har mögelfobi så tänker jag låta min totalt okräsna bror, som äter vad som helst så länge inga fötter har tagit i det, äta upp dem. Åt dock några i a.f. Och så åt jag jordgubbar hos Sofia också. =) Hennes var mycket bättre fast vi köpte dem från samma stånd på marknaden. =S Jag råkade också sno någons sockervadd. Det var en tjej som egentligen var före mig tydligen, men som gick en bit ifrån kön. Men vad fan, hon får skylla sig själv! Hon skulle ha ställt sig närmre. Punkt slut. Jag älskar sockervadd. =)

Vi har även varit ute och gått och så har vi doppat fötterna lite grand. Och så har man även fått en nakenchock på bryggan i Arnemarkstjärn... Ha ha ha! J/K ;P

Men nu är jag hemma igen. Hade tänkt att kanske se Glee, men i stället så ska jag läsa! Nu har jag inte bara tid, utan även ork! Det är viktigt det med. Det känns nästan inte som att jag har sommarlov. Det känns som att jag ska iväg och jobba igen på måndag. Men efter det borde de känslorna ha gått över. Funderar på att fara till Boden på torsdag, men jag är inte säker...

Naaw, doesn't he look sweet?


Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar