fredag 30 juli 2010

Beklagan

Det är så tråkigt när Florian är borta. Det känns som att han har varit borta dubbelt så länge som han verkligen har! Jag har bara kul när jag är/pratar med folk. Därför försöker jag hålla mig så sysselsatt och vara så social som möjligt. Men det är som att någon har spillt en hink med grå färg över världen.

Och seriöst, hur sakta får tiden gå egentligen?! Var inte Juni två månader sedan? Tydligen inte enligt almanackan (alias Lögnaren)! Jag håller ännu sämre reda på tiden nu! Jag har absolut ingen koll! Hur ska jag kunna ha det? Jag har ingen som helst uppfattning om tiden eftersom att den har börjat gå mycket saktare! Sedan kommer jag undra var all tid tog vägen...

Förlåt, jag var bara tvungen att få säga det! Det är vad jag har gått och tänkt de senaste två veckorna.

1 kommentar:

  1. Aw, huvva! Hör av dig om du känner dig miserabel och vill prata. Det brukar hjälpa lite iallafall. Och på Torsdag syns vi på IB/mattestugan förmodar jag!

    SvaraRadera