söndag 4 juli 2010

Meningslöshet vs. betydelsefullhet

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att städa. Jag rensade även ogräs utomhus och lärde mig hur vår gräsklippare funkar innan Richard tog med den hem till sig. Jag får klippa gräset imorgon efter Erica och jag kommer hem från stan. Jag brände mig på en brännässla som jag hade ryckt upp. Jag bar shorts... Men det skedde bara en gång faktiskt.

Jag har inte varit i Boden en enda gång under hela sommarlovet! Det känns förfärligt rent ut sagt. Men jag ska dit till veckan! =D Richard ska till Rasmyran någon gång till veckan, och så hade jag tänkt fara dit lite senare och påbörja CAS-projekt Operation: Städa pappas lägenhet. Och jag ska även börja ta kontakt med folk till veckan också, ty det har jag inte orkat göra under tiden jag har jobbat. =S

Idag har jag fått träffa Theodor. =) Han är så fin! Att hålla om honom är en av mina favoritgrejer i hela vida världen.

Jag saknar mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar