tisdag 20 juli 2010

Borta bra

Just nu sitter jag hos Richard och skriver. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag kan inte riktigt berätta allt för det är bara Sofia jag verkligen har berättat allt för. Jag tror inte ens att jag har berättat lite grand för mina andra kompisar. Bara familjen och Sofia vet allt, eller det mesta kanske jag borde skriva. Det är ändå inte riktigt någonting som jag känner att jag behöver skriva om eftersom att det händer så ofta. Men ikväll så togs det ändå till ännu högre punkter tycker jag. Det är inte okej. Jag ska sova över hos Erica inatt.

Tills vidare så får ni några låttips:
Three Days Grace - Lost In You (Min favorit från den nya skivan, som behöver nötas mer!)
Erik Hassle - Standing Where You Left Me (Jag gillade inte hans förra hit, men den här tycker jag jättemycket om)
Glee - Defying Gravity (Glees version av Defying Gravity från musikalen Wicked)

"You know you take the killing for granted. And then it's gone. And you're like, I wish I'd appreciated it more. Stopped and smelled the corpses. "
- Spike, Buffy The Vampire Slayer

1 kommentar: