onsdag 7 juli 2010

A laugh and a half

Jag sov på golvet här nere igen. Rättare sagt på madrasser som låg på golvet. *Kort, galet skratt följd av en galen min* J/K XP Fast idag väcktes jag av min bror istället för hans hund. Han sms:ade och frågade om jag var vaken. Sådana sms är bara till för att ta kontakt med folk som är vakna alt. väcka de som sover. Och oftast när de handlar om just sådana sms är det det senare vi snackar om. Enda sättet att undkomma uppvaknandet av sms-signalen är väl om man har mobilen avstängd, på ljudlöst eller i ett annat rum.

Sofia kom till mig senare på dagen. Vi gick en sväng och pratade. =) Det var roooliiigt! Hon ska fjällvandra mellan imorgon och söndag, och så ska jag fara till Boden mellan dessa dagar så vi kommer inte att träffa varandra någonting då. *Internskämtsvarning* But we'll always have "I don't care how big they are!" XD

Jag for och hälsade på Lisa efter att Sofia hade farit hem igen och lyckades även idag tajma in Smallville. Då frågade jag om hon och Lillis ville ha filmkväll med mig, och Erica var också på. Vi ville även bjuda in hennes tremänningar och de ville komma, så de var också med. Vi såg "The Imagniarium of Doctor Parnassus" och "Percy Jackson och Kampen om Åskviggen". Roligt sällskap att se film med! XD Jakob fick förresten jordgubbarna som jag inte ville ha, Lillis blev kinkig. Ha ha ha!

En grej som är härlig med att bo själv (även om de ju kommer tillbaka nästa vecka...) är att man kan göra vad fan man vill! Det är härligt. Jag längtar tills jag kan skaffa mig ett jobb och bo själv. Eller, kanske med en rumskompis då. ^^

Jag har även klippt gräset och svurit åt vår nya, svårstartade gräsklippare idag... Men jag vann till slut kampen över det långa gräset! Moahahaha! Det är visst intressant information!

"De som försöker ge skrattet en metafysisk förklaring är sällan några muntergökar."
- Voltaire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar