torsdag 1 juli 2010

Min hatt, den har tre kanter

Idag har jag varit otroligt seg och inte alls dragit mitt lass till stacken - bokstavligt talat! Vi rensade ogräs, men jag har mått illa. Det gick hursomhelst över på eftermiddagen. Efter lunch var det helt okej.

Efter jobbet for jag in till stan och väntade tills Sofia slutade från sitt jobb så att vi kunde fika. ^^ Fast innan dess gick jag på stan en stund. Jag träffade Sara och så köpte jag ett spel. HP 6 till Xbox 360, så att jag kan spela hos Lillis. Hi hi hi! XP De har rea överallt i Pite just nu. Det är säkert eftersom att det är Pite Summer Games till helgen. Sedan kom jag ju på att jag hade glömt bankomatkortet hemma så jag var tvungen att låna pengar av Sofia så att jag kunde ta mig hem också. Och sedan fick jag låna ännu en tia så att jag kunde köpa rosettspännen också. ^^ Hon är så himla snäll! =D

Imorgon är sista jobbdagen! Efter det är jag ledig! That I snice! Nu hoppas jag bara att sommarlovet går oändligt sakta efter morgondagen är slut. Faktum är att skolan behöver aldrig börja igen och sommaren behöver aldrig ta slut. Skulle inte det vara någonting? Klart det skulle! Säg inte emot mig nu, för då har du feeel. Moahahaha! Okej, jag ska sluta... för tillfället. Dö-dö-dödö! (Jag menar inte "dö" som i ordet dö. Tänk på hur det uttalas.)

Tänker ni: "Men din rubrik makes no sense!" just nu? Min hatt kanske är en metafor för någonting. För om hatten har flera kanter, har den även flera sidor... Nu har ni fått en ledtråd. ;)

Now it's sleepy time. Har redan sovit en timma tidigare. That I also snice. Ha ha ha!

God natt!

1 kommentar:

  1. Cookie? Busig? Jooo... Muffin? Också busig? Jooo... BUS!

    SvaraRadera