onsdag 30 juni 2010

To sleep, perchance to dream

Detta blir bara en snabb, snabb, snabb uppdatering. Jag är jättetrött, men naturligtvis kunde jag ju inte hålla mig borta från bloggen alltför länge... (Jag märker själv hur trött jag verkligen är; jag höll på att skriva snadd tidigare och så var jag nära på att särskriva.) Jag sov bara ca. 2 timmar i natt och natten innan dess sov jag i ungefär 4 timmar. Jag skulle egentligen fika med Sofia idag men jag orkade inte p.g.a. sömnbristen, så vi ska göra det imorgon istället. Det ska bli så himla kul! =) Jag vill egentligen ligga och sova nu, men bloggen håller mig i sitt grepp. J/K

Igår var jag och Sofia och badade i älven. Okej, vi doppade bara midjan, men ändå... Florian följde med oss ned dit, men han badade inte. Han fick sitta på stranden och bli attackerad av mygg. Snart slutar jag jobba och då ska jag bada ännu mer. =)

Jag och Florian såg Sweeney Todd igår. Den var bra tyckte jag! Förut kunde jag inte riktigt förmå mig till att gilla Helena Bonham Carter eftersom att hon spelar Bellatrix Lestrange från HP (och som vi alla vet är det ju hon som bär skulden för Sirius död). Plus att jag tyckte hon bara var allmänt lejd. Men Fight Club har botat det för mig! Hon spelar en karaktär vid namn Marla i den filmen. Så tack vare hennes roll i Fight Club så har jag inga som helst problem med henne, tvärtom så uppskattar jag henne mer!

Hejdå!

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
- Ur filmen Fight Club

P.S. Jag har dammsugit upp en tangent från tangentbordet, nämligen bokstaven å. Så, mitt tips till er i framtiden är att inte använda dammsugaren för att rengöra tangentbordet. Vassego'! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar