tisdag 1 juni 2010

En underbar dag

Det har varit en fin dag idag! Inga moln i skyn, tro mig - jag vet. ;) Picknicken var otroligt lyckad! Jag och Dima var lite på stan innan vi drog till Kvarnängen och jag hittade ett par skor som jag har spanat på ett tag och som jag nu har införskaffat. Sedan köpte vi varsin macka på Opalen och gick iväg till picknickplatsen. Efter en stund så var det pannkakstårtedags och den var awesomely delicious. Cudos to Jennifer and Carro!

Efter picknicken gick jag till pappa för att hämta och lämna av en del grejer. Då följde jag med honom när han köpte en mjukglass. Han frågade ju naturligtvis om jag ville ha en, men jag var alltför mätt! Då pratade vi lite grand. Pappa hade aldrig hört talas om CAS innan idag... Hmm...

Och(!) jag har kommit på vad jag ska baka till DP07:s bokinlämningsdag! Yaaay! Jag har varit lite orolig för det där eftersom att man måste ta hänsyn till både gluten- och mjölkallergi. Jag är inte så bra på att baka heller så jag vet inte riktigt vad som går bra att göra, men det har ordnat sig nu. *Andas ut* Då är det bara Historian jag har ångest inför. Jag räknar alltid som att det är på Söndagen som den ska vara inne. Det är inte så bra... Jag har nästan glömt bort att det är matteprov imorgon. Yikes!

"Det jag inte gjort i ungdomligt oförstånd ska jag göra i ålderdomligt vansinne." - Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar