söndag 6 juni 2010

Procrastination

På tisdag är det över. Då har jag bara world literature assignment numero uno och min EE kvar att tänka på! Fast det är bara tills den 16 Juni, sedan är det bara min EE jag måste fokusera på! Jag orkar inte med det här, det är så jobbigt. Jag orkar då inte bry mig om min labrapport blir bra eller inte så länge den skickas in på tisdag så jag slipper se den något längre än vad som behövs. Och nu är det något spöke som sitter och ändrar för mig när jag skriver ibland. Dumma spöke.

Helgen har varit rolig i a.f. Kanske för rolig. Jag borde verkligen ha arbetat mer under helgen. Men gjort är gjort och nu får jag sitta uppe i några timmar till istället. Om ni undrar vad jag då gör här istället för att göra skolarbete så är det för att jag stålsätter mig inför det. Men ni har rätt, jag borde verkligen göra det nu. Och jag ska det.

Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar