fredag 18 juni 2010

Smutsig

Ledig!!! Nu är jag ledig! That is incredibly nice to an awesome extent. Hey, I could write my EE on this subject. J/K ;) Jag försov mig imorse. Inte lyckat alls! Jag hann inte ens duscha så jag var tvungen att fara till jobbet helt ofräsch. Usch! I disgusted myself. Sedan var jag tvungen att vandra omkring i Öjebyn mellan halv två och fyra med äckligt hår.

Öjebyn har förresten inga parker. Så först gick jag och satte mig utanför Margretelund för att läsa, men då började det att brinna i en av kyrkstugorna eller något. Ha ha, jag märkte det när brandbilarna störde min läsning. Först brydde jag mig inte, men sedan såg jag några personer komma ut från Margretelund och då kollade jag mot det hållet de kollade och upptäckte att luften började fyllas av rök. Jag satt dock fortfarande kvar, men då började det även att lukta brandrök så jag gick därifrån. Jag gick istället och satte mig utanför IOGT:s lokal på en parkbänk och fortsatte att läsa. Jag somnade dock efter ett tag. Jag kände mig som en luffare eller någonting där jag satt och sov på parkbänken, smutsig och med äckligt hår. Jag ville bara hem och duscha! (Kan ju säga att jag gjort det nu och det känns sååå skönt!)

Och sedan glömde Lillis mig och jag hade antagligen inte kommit hem förrän ganska sent om jag inte hade börjat gå då jag gjorde det. Jag hade nämligen inga pengar på mobilen och var bombsäker på att han skulle ringa mig när han slutade. Men så tänkte jag, där jag satt på min parkbänk, att jag kunde ju gå till hans jobb och se om jag kunde möta honom där så att han slapp ringa mig. Jag gick tidigare än vad jag egentligen skulle behöva också och precis då han kör ut från Reprisen och det så kollar han åt höger sida och ser mig. När jag kliver in i bilen så fick jag veta att han hade totalt glömt bort mig och att han bara hade tänkt tanka och sedan fara hem. Dj*vlart lotto!

Nu ska jag dra till Erica och se på Slumdog Millionaire. =)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar