söndag 13 juni 2010

Borta bra

Jag har knappt varit hemma något alls idag! Jag for till Sofia igår efter att jag hade kommit hem från Boden och stannade där till klockan halv fyra-fyra idag. Det var jättekul. Vi gick till tjärn' idag också. Vi spelade volleyboll, fikade och chillade på flotten ett tag. Det var många fiskar där så först flyttade jag närmare mitten av flotten, men sedan flyttade jag närmare Sofia istället - hon var helt orädd för dem naturlitgvis. ;)

Jag har blivit skrämd många gånger under det senaste dygnet! Först så skrämde Sofia mig igår när vi skulle gå och lägga oss och jag låg och sov på soffan. =P Sedan på morgonen så skrämde hennes katt mig när den kom ut från under sängen rakt framför mitt ansikte precis när jag håller på att tala om min grodfobi! Sedan så blev jag rädd när det satt en stor fluga på mitt ben för jag trodde att det var en spindel.

När jag kom hem så duschade jag och åt. Efter det gick jag ut med Cookie i skogen. Sedan tog jag mina rollerblades och åkte till Richard och Ida. Och så fick jag prata massor med glada lilla Theodor. Han är så söt. Han älskar när man gör miner och så sjöng jag och Lillis mittendelen av Bohemian Rhapsody för honom och Theodor var så söt. ^^

Sedan skulle de äta och då for jag till Erica och hjälpte henne att städa och sedan åt jag tre brända bullar och en ogräddad bulle. Hon tvättade mina skor också och nu är de förstörda. De ser ännu smutsigare ut nu! Det har blivit en gulbrun färg längs sulkanten. Not nice whatsoever! Sådant här händer alltid mig. Jag tror dock det kan bero på att de fick vara i torkskåpet. Så jag kanske ska tvätta dem igen och se vad som händer då. Hoppas att de blir normala då!

Imorgon är det första dagen på jobbet. Jag ska åka in med Lillis till Öjebyn klockan 06.10 från Sikfors, vilket innebär att jag kommer kliva upp klockan 05.30. Därför ska jag gå och lägga mig direkt efter att jag skrivit klart detta inlägg. Ska även in till stan imorgon och se om de har kvar den där bikiniöverdelen som jag ville ha! Hoppas!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar