måndag 7 juni 2010

Materiella ting

Jag har köpt mycket på senare tid. Hoppsan... He he he! XP Idag köpte jag tre böcker och två hårklämmor som passar till pärlörhängena jag köpte i lördags (inte det enda jag köpte då). Och så har jag köpt ett par hörlurar så att jag kan lyssna på musik på skolan.

Jag har fått massor med kläder idag! Hannas syrra skulle skänka till Myrorna, men det hamnade hos mig istället. ^^ Det var mycket kläder, fast jag kunde dock inte ha allt. Det var en rolig grej idag. =)

Idag hade jag bara två lektioner. Equals slappnes. Efter skolan gick jag och Angelica på stan (därav mina inköp). Vi åt på Dagoberts också och de har jättegoda morotskakemuffins där. Buy them.

Jag har även skickat in min IA idag. Den blev inget bra. Men min conclusion blev i a.f. betydligt förbättrad om man jämför med min first draft:s conclusion: In conclusion the Swedish mission was successful because no one else had offered them cookies before. That made them happy.

Jag kan nästan inte tro att det är så sent som det är. Ändå har jag gjort mycket idag så det är inte för att jag har slappat. Kanske är det för att det är så ljust ute och sommarn är på väg. Eller, jag vet inte.

Hejdå!

1 kommentar: