torsdag 17 juni 2010

En höjdpunkt

Oskar hade rätt; när jag blundar ser jag framför mig ogräs. Bättre än gräsklipparen i a.f. Roligt med något nytt sådär... ;)

Idag for jag till Florian direkt efter jobbet. Det var roligt! Men inte lika roligt som att klippa gräs så klart. Just kidding. ;P Detta har definitivt varit veckans höjdpunkt. Det har liksom varit det som har fått mig att klara av de enformiga, dock även intressanta och ganska så lärorika, arbetsdagarna.

Jag kanske ska fara till Sthlm i sommar. Pappa kanske betalar för att jag ska komma till honom. Sweet! I s.f. ska jag gå på en del muséer och på stan så klart. ^^ Vore även kul att hälsa på mina kusiner i Sundsvall, om de skulle vilja det naturligtvis.

Random information: Jag tycker om min nya kjol. Den prasslar. Hi hi hi!

Nu ska jag göra mig i ordning inför kvällen. Imorgon är sista jobbdagen för veckan! Ni-hi-hice! Då ska jag slöa framför datorn, gå ut och gå, läsa och göra en massa annat som jag inte har haft tid till att göra tidigare i veckan.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar