måndag 2 augusti 2010

Regnbågen

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna! PDOL, Theodors dop, Jakobs sugar rushes... ;D Jag har haft skitkul under tiden.

Theodors dop gick jättebra. Jag råkade göra en tabbe, men det kan jag berätta om då jag lägger ut bilder på dopet. =) Efteråt hade vi filmkväll hos Lisas tremänningar, Jonathan och Jakob. Idag var jag också med dem och vi käkade upp Ericas godis (Moahaha!) och for till Richard och fikade där och retade honom lite. Men huvudorsaken till att vi for dit var för att låna Wolverine! Spelade Wii idag också. Jag var skitbra, en naturbegåvning... not... Men det var kul!

Nä, nu ska jag lägga mig. Ville bara uppdatera en snabbis och låta er få veta att jag faktiskt lever. Ok, jag har bara haft ett uppehåll på 2 dagar, men det är goude mycket för att vara jag. (Jag ville fortsätta skriva lite på pitemål när jag började med goude. Det märks att man är hemma. =P Inte för att jag talar det själv så mycket, men jag hör det ofta!)
Förresten, regnbågen täcker världen med färg igen.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar