söndag 15 augusti 2010

Stockholm, here I come

Gissa vem som har bokat en resa till Stockholm idag? Jag ska åka dit under höstlovet. Det ska bli så härligt! Jag kommer att ha någonting att längta efter hela terminen. För, jag menar, efter resan så är julen nära och då kan jag längta till den sen. =) På vårterminen får jag hitta något nytt (förutom studenten) att längta efter. Japp, det ser ljust ut hittills!

Det är så roligt det här med lycka... Min värld färgades röd och jag visste det då, jag vet det nu - Jag är verkligen tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Du förtjänar lycka bäbis <3 Härligt!

    SvaraRadera
  2. Jag ska inte göra något till helgen, eftersom att det var den du menade, visst? Utom på söndag då jag ska fara till Boden och prova på bågskytte och sen äta på en restaurang. Vet inte vad den heter men.. Ifall du undrar varför jag skriver så tidigt är det för att jag jobbar idag, och jag är trött som fan. Ursäkta ordvalet, but it's true!

    SvaraRadera