onsdag 11 augusti 2010

Förutbestämt

Nu är filmkvällen på fredag och Angelicas ankomst på lördag bokade. Det kommer att vara lite konstigt att ha filmkväll utan killarna. Men jag är säker på att vi kommer att ha kul i alla fall.

Vad som också är nästan bokat är min Stockholmsresa. Jag har hittat en billig resa, men jag är rädd för att ta med mig för mycket i bagage och det är vad som stoppar mig från att göra det tills mamma kommer hem. För av alla resor jag kollade upp var flyget det billigaste! 672 kronor tur och retur. Sedan sade pappa att jag inte behövde köpa biljett till flygbussarna, jag behövde bara köpa ett 7-dagars lokaltrafikskort. Då det kortet endast går på 130 kronor blir det allt som allt 802 spänn jag behöver betala.

Nu är det en och en halv vecka kvar... Det känns som om sommarlovet aldrig kommer att ta slut. Det känns ganska skönt att leva i den fantasivärlden, även om jag just nu lyssnar på Brick By Boring Brick, som ger mig budskapet att leva med fötterna på jorden. Jag är en rebell! J/K ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar