fredag 13 augusti 2010

Minneslucka

Ikväll är det filmkväll hos mig. Därför har jag spenderat min dag med att läsa Harry Potter och städa. Nu ska jag fortsätta att städa och sedan läsa mer Harry Potter tills gästerna kommer.

Jag råkade somna ifrån boken igår, men jag minns det inte. Det är egentligen inget märkvärdigt, förutom det faktum att jag låg och läste i Lillis gamla rum, men hade somnat på vardagsrumssoffan på nedervåningen... Jag kom i alla fall ihåg att jag lade ifrån mig boken en stund och det är ju i alla fall bra, det. Själv så misstänker jag ju naturligtvis den onda mannen som går under namnet Ola Alterå (alla bevis pekar på det!), men jag är öppen för era teorier också.

"I was walking home one night and a guy hammering on a roof called me a paranoid little weirdo. In morse code."
-Emo Phillips

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Ola Alterå är ond! Det är nog bara vi som förstår det, fast ibland var du rätt så besatt av honom. ;P Jag tycker att det har gått så snabbt, nyss var det ju juni och nu är det augusti. och skolan börjar om..

    SvaraRadera