söndag 15 augusti 2010

Läsuppehåll

Filmkvällen i fredags blev jättelyckad. Först åt vi en massa paj... Okej, jag åt en massa paj, de andra åt en normal mängd. Sedan såg vi på 28 dagar senare. Den är jättebra, men problemet är bara att jag sett den så många gånger nu att jag inte längre blir rädd. det är synd. Men ska ni se en skräckis så se Darkness falls! Det är min absoluta favoritskräckis! Man ser aldrig Tandfén på samma sätt efter det, säger jag då bara.

Igår kom Angelica och Kim till mig och sov över. Det var jätteroligt! Jag hade inte träffat Angelique på hela sommarlovet innan dess.

Nu har jag haft ett så stort läsuppehåll att det inte är bra! Jag ska fortsätta läsa om ett litet tag. Jag älskar Harry Potter så himla mycket! Jag blir så lycklig av att läsa den serien. Glädjen bara sprider sig genom kroppen för att sedan bosätta sig i hjärtat. Om de i böckerna själva hade kunnat läsa HP-böckerna hade de inte behövt choklad efter att dementorerna kommit.

Jag ska träffa Florian imorgon. Jag ska även till Sunderbyn, berättar hur det gått imorgon!

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig angående Harry Potter! Riktigt bra böcker det där. :)

    SvaraRadera