onsdag 4 augusti 2010

Skavsår

Jag har nu komit hem efter att ha varit hos Sofia större delen av dagen. Jag åkte rollerblades till henne och jag åkte även rollerblades tillbaka, vilket har resulterat i två stora skavsår på mina fötter. Men det var kul ändå! Jag älskar sådant här väder.

Jag vill aldrig att sommaren ska ta slut! Det här är typ den bästa sommaren någonsin! Men när det är över får jag ju träffa alla på skolan igen och det kommer ju också att bli kul. De nya IB:arna, diploma ceremony, Sofias födelsedag, höstlovet... Ja, det finns en del att se fram emot. ^^

Jag hade tänkt klippa mig i höst också. Jag tror att jag ska göra det tidigt så att det hinner växa ut om det blir dåligt. Men om jag klipper upp det så kommer det att ta lång tid innan håret blir jämnlångt igen. Men det är en risk jag är villig att ta! Men tänk om jag gillar det jättemycket och så försvinner frisyren! Då får jag klippa mig igen antar jag... Men det känns ju onödigt. Åh, mitt hår! Aldrig har jag varit med om större dilemman än när jag handskas med dig. J/K ;)

Sundsvall på fredag! =D Hade gärna farit imorgon, men jag kommer inte hinna p.g.a. mattegrejsimojset. Så, fredagmorgon it is! =)

Här har ni fått ta del av en del tankar som inte ger min hjärna skavsår. (Möjligtvis med undantag av hårgrejen. ;P ) Så skönnt! Det här gillar jag! Som jag sade till Sofia tidigare idag:
Jag är tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar