söndag 22 augusti 2010

Tillbaka hit igen

Ja, så var man tillbaka i Boden igen... Jag har packat upp alla mina kläder nu. Jag har börjat med ett nytt system nu. Jag har tagit hit större delen av min garderob så att jag alltid kan välja vilka kläder jag vill ha och slippa planera för en helo vecka, för det är jobbigt. Jag hade tänkt stanna här oftare också, så det funkar bäst så här.

Det känns bra att vara här, samtidigt som det känns fruktansvärt dåligt. Det känns som att jag börjar om på ruta ett, och inte på ett bra sätt. (Inte för att jag brukar tycka att det är en bra grej, kanske en gång på miljonen.) Men det går väl an...

Jag funderar på att se No Country For Old Men ikväll. Jag har jobbat på min Extended hemma, så jag ska bara läsa igenom en källa om Dumbledore. Nä, jag ser nog inte filmen. Jag läser Harry istället. Jag får väl hyra filmen någon annan gång eller någonting.

Förresten så kan man se sitt ofullständiga schema om man loggar in på dexter. Upptäckte det för ett par veckor sedan, men har glömt att säga det. Det är då adjöss sovmorgnar för mig. Men ytterst lite som är bra varar ju länge, eller hur?

1 kommentar:

  1. Nu har jag ju ingen aning om vad som har hänt, och jag har väl inte med det att göra heller för den delen.

    Men jag hoppas och tror det kommer bli bättre i alla fall.

    SvaraRadera