lördag 21 augusti 2010

Life is a tragedy

Ännu en dag. Jag bryr mig inte ens om att skolan börjar snart, förutom att jag måste lämna in min EE då, vilket spär på... allt. Annars gör det mig detsamma. Det är ändå bara ännu en meningslös händelse.

Men... Jag lyssnar på The Mercimerdemoproject just nu. Jag gillar att det finns nya låtar nu, men varför är Annars borta? Musik är bra. Jag lyssnade på rockklassiker igår. Lånade en skiva av Fredrik. Egentligen är det punk- och rockklassiker på den, men teknikaliteter...

Imorgon far jag till Boden igen. Det kommer ändå att bli kul att få träffa alla... de flesta igen. Äh, jag ger upp med att försöka skriva ett normalt inlägg. Ni får ursäkta mig. Förresten, en till har slutat. En från DP09, nämner inga namn, men det kommer bara att vara tjejer i den klassen sedan. Jag tror att alla förstår nu.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar