onsdag 25 augusti 2010

Plotting

Idag har vi lekt hela skoldagen. Först blev det lära känna-lekar som DP09 höll i, efter det blev det vårat storslagna äventyr! Mycket blobbar och kladd. I like that.

Efter skolan så drog halva klassen... tänkte jag skriva, men faktum är att det var nästan hela klassen som drog till Nina efter skolan. Jag kan knappt tro det så mycket gofika hon hade. Man är typ fortfarande mätt. Det är positivt, och borde tas som en komplimang. Grattis till Nina! Ni förstår, anledningen att det var fika hos henne var för att hon fyller år idag!

På fredag kommer Mr. Johnson hit, och då ska jag och Angelique vara med honom! Yay! Då ska jag prova på den beryktade läskeblasken som går under namnet Vira Blåtira. Läskeblask är ett av de roligaste orden som finns tror jag. Inte roligare än banan naturligtvis, det är inget. Det borde också ha varit med som en ledtråd i gåtan... Då hade det blivit superenkelt. =)

Har försökt få tag i Lollo, men hon svarar inte. Rackarns! (Jo, jag är ju så seriös i mina uttryck.... inte.) Får försöka imorgon igen och pröva min tur då. ^^

Jag smider planer. Onda planer. och jag ska låta Evil Robin få reda på allt om dem. Allt! Moahahaha! Yes, I'll give Evil Robin a call tomorrow. Evil Batman is baa-ack!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar