torsdag 5 augusti 2010

Brun fluffig glädje

Isaks mattehjälp har gjort mig lite piggare på skolarbete igen. Missförstå mig inte, jag är inte taggad över det precis, men det är inte som tidigare i a.f. Isak är en väldigt bra lärare. Speciellt jämfört med Stinky!

Jag var ju i Boden idag då eftersom att det var hos Malin och Martin som Isaks mattehjälp var. Det var roligt. Jag träffade Amanda på bussen och vi gick en stund på stan imorse. Jag hittade en foundation för 30 spänn på Dollar då. Hon fick sin väldigt mycket försenade födelsedagspresent idag också. =)

Idag bet Cookie mig... nästan! Okej, det gjorde hon inte alls det. Men när jag skulle ge henne en korvbit så blev hon för ivrig (borde bett henne att ta fint, men det blev kortslutninmg i hjärnan och jag bad henne att sitta fint istället) och då var hon på väg att sluka mina fingrar i samma veva och gav mig ett märke på tummen. Hon har en käft som en haj och hon bryr sig inte om att det inte är fint att proppa in saker i munnen. Hon har nog fått det från mig... ;) Märket har dock farit bort nu, men det gör ont om man tar i tummen. Jag har förlåtit henne, det var ju inte med flit. Hon visste ju inte att hon inte behövde öppna munnen så mycket. ^^ Muffin var den enda som var snäll och tröstade mig. Muffin är alltid så himla snäll! Hon är alltid glad och vill alltid att alla andra också ska vara det. Det är nästan som att hon ser det som sin livsuppgift att sprida glädje till alla hon träffar. Jag kan då bara säga att hon har lyckats med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar