onsdag 4 augusti 2010

Sommartid

Nu har jag sagt hejdå till Momiji och Jonathan. Det är tråkigt att de ska fara, men jag får väl hitta på annat att göra... Som skolarbete till exempel. Det har varit jätteroligt att ha några att vara med och som bor i byn. Den närmaste kompisen jag har bor annars 6 kilometer bort. Henne hade jag tänkt vara med imorgon. ^^

På torsdag är det dags för Isaks mattehjälp. Jag ska fara till Sundsvall på fredag morgon, sedan kommer jag hem på måndag och då blir det skolarbete tills Florian kommer hem. När han har farit igen blir det mer skolarbete tills skolan börjar. Lär vara med folk också. Så ser mitt sommarlov ut resten av tiden. Ganska fullt upp ändå. Jag ska fråga den frågan: Vars tog all tid vägen?

2 kommentarer:

  1. Det finns ett slags monster som kallas för PetterPär* som äter tid och bor under allas sängar. På natten när man sover så vaknar han och snor all tid så att man när man vaknar upptäcker att man inte har så mycket kvar.


    *Vetenskapligen bevisat, jag har sett honom mååånga gånger! Hihi

    SvaraRadera
  2. Aah! Jag förstår. Låter mycket rimligt när jag tänker på det. *Nickar förståndigt med en viktig min* Quite fascinating. Oh, dear! J/K ;)

    SvaraRadera