torsdag 26 augusti 2010

Möten

Vaknade lite av och till från klockan 7.45 ungefär. Det roliga var att jag var typ lika pigg varje gång. Jag och Angelica gick på stan en stund innan skolan och då hittade jag ett tysk-svenskt lexikon för bara 19 spänn på Åhléns. Så alla som har tyska eller spanska - passa på att köpa nu!

Sedan var det dags för grillning och lekande med alla IB:are och IVIK. Och efter det drog vi till Nina igen. ^^ Där stannade jag i ett par timmar innan jag drog hem. Drog på biblioteket efteråt och där träffade jag Robert, så jag väntade en stund med honom tills hans skjuts kom. Jag var så smart och råkade först låna HBP när jag skulle låna OOTP. Jag försökte förklara detta för Robert, men han förstår inte HP-språket märkte jag. Jag fick förklara för honom att jag hade lånat 6:an istället för 5:an. Jag tycker att det borde vara allmänbildning att lära sig att förstå HP-språket. Men, jag förstår att det bara är min åsikt...

Nu har jag ändrat lite i min IA. Jag måste läsa igenom den en gång till. Men jag måste vara försiktig med orden, ty det är redan 2000.

Jag gick en långpromenad till Torpgärdan idag. Det är kul att gå till olika ställen (jag brukar vanligtvis bara gå till tågstationen), men det är inte lika roligt när inte Lillis är med. Det är han jag har utforskat den största delen av Bodens stad med. På tal om bröder så kommer inte Richard till Boden imorgon i a.f. Det är synd. Men jag vet en annan som gör det... Det är Johnson som kommer hit! X)
Jag träffade även min tremänning, Martin, när jag var ute och gick. Det var kul. Nu vet jag vad han går för program, hade totalt glömt bort det. Nä, jag måste hälsa på honom någon dag. Det här går inte.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar