måndag 30 augusti 2010

When it's time

Dagen började lika skräpigt som en soptipp. Okej, det där kanske var lite extremt. Men lika skräpigt som våran gröna soptunna brukar vara. Men för ovanlighetens skull så fortsatte den inte så! Lite senare på förmiddagen började dagen att riktigt arta sig och till slut så blev den helt okej! Nu anser jag det vara en riktigt bra dag, ty jag har hunnit med skolarbete och nu ska jag se äntligen fortsätta se klart True Blood. Jag trodde aldrig att den största optimisten jag känner, d.v.s. Fredrik, någonsin skulle ha rätt om något sådant här. Inte angående mig alltså! På något sätt funkar det alltid för honom. Det har nog aldrig hänt mig - förrän nu.

Jag tänkte försöka sluta lägga upp så många videos, för jag vet att de flesta inte ser på dem ändå. Men jag bara måste den här gången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar