måndag 23 augusti 2010

Det går...

Jag sitter med min extended essay nu och det går minst sagt trögt. Igår skrev jag en rätt så bra bit om Arthur Weasly, men idag måste jag kämpa för att kunna få fram en enda bra mening! Jag menar det, jag satt i ett par minuter för att få fram det bästa sättet att säga en mening på 4 ord! Det är en sådan dag då det helt enkelt bara inte går. Jag önskar att jag kunde säga att jag har en dag till på mig, men tyvärr har jag inte det. Men det är inte som det kan vara med mig.
Hur kunde jag tro att jag hade kontroll på situationen innan? Det är så lätt att tro ibland... Nu sitter jag och tänker och tänker, men det är lite svårt när man tänker på två saker samtidigt. =S Man blir inte så fokuserad.

Jag ska få stuvade makaroner med fläsk och korv idag. =) Och så ska jag, Angelica och Dima kanske hitta på skojigheter till helgen. Måste höra med min kära Johnson först.

Det är ju skördemarknad på fredag i a.f. Då kommer Richard och Ida hit, och så förhoppningsvis Theodor. ^^

Jag har precis fått jätteroliga nyheter från Sofia. Den där glädjen är den allra bästa, mycket bättre än skadeglädje. In fact, it is beyond comparison. Glöm aldrig bort det.

Glöm aldrig bort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar