söndag 29 augusti 2010

Jag är på väg

Kvällen blev inte riktigt som den var planerad igår, men på ett positivt sätt. Angelica följde inte med och det är väl det enda negativa med kvällen egentligen. ;) Men vi klarade oss bra ändå. Först gick jag och Robert och mötte upp några andra på Ungdomens Hus. Det var en del band som spelade där och de var alla jättebra! Trummisen från det första bandet var... awesome. ;) Nu är jag även medlem på Ungdomens Hus. Känns bra. Efter Ungdomens Hus drog vi till Rönnbäcks och efter det for vi någon annanstans. Jag är nu även medlem i UNF. =) Så kul! Det var Sonny, ordföranden i Boden, som värvade mig. ^^

Nu ska jag ta itu med lite skolarbete.

Have some composure
And where is your posture?
Oh, no, no!
You're pulling the trigger
Pulling the trigger
All wrong

1 kommentar:

  1. Förlåt för att jag snodde Angelica med så kort varsel, ska INTE vara så spontan i framtiden. :) Hatar att spontan göra saker men detta var ett litet undantag :P

    SvaraRadera