söndag 8 augusti 2010

Sundsvall

Jag tror att jag kan ha snott datorn av Linn... Hon satt egentligen, men sedan gick hon iväg en stund och sade att jag fick kolla på vad jag ville. Sedan skulle hon fixa en grej och sade att jag fick sitta medans. Okej, så jag har inte snott den, men det känns som det. He he!

Det har varit jätteroligt här i Sundsvall! Jag har shoppat ganska mycket. Varje dag sedan jag kom hit har jag shoppat. Har dock inte hittat några skor, vilket jag hade hoppats på att göra. Men nu till den största nyheten... *trumvirvel* Det finns mjukglass med vit choklad-topping!!! Jag ba: OMG! Jag var helt enkelt tvungen att prova. Jag har aldrig någonsin sett det förut! Det var så coolt! Typ en av de häftigaste grejerna den här sommaren har erbjudit. XD

Jag har kommit underfund med att det blir billigare att fara till Sundsvall innan jag far till Sthlm, ty man kan åka buss härifrån till Sthlm för bara 90 spänn typ. Nice! Jag hade planerat på att fara till Stockholm under höstlovet nämligen. Och så planerar jag på att studera och jobba där ett tag efter IB också, men mer om det någon annan gång.

Ikväll kommer Bobo, Hanna och Kalle till oss och äter middag. Det ska bli kul! =) Jag kommer förresten hem på tisdag istället för på måndag.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar