fredag 20 augusti 2010

Scrambled thoughts

Jag borde ha beräknat detta. Borde ha förstått det. Men jag klantade till mig som vanligt. Jag har ingen kontroll längre. Mitt first draft till EE:n kommer att vara dåligt. Jag orkar inte hålla på med det. Jag borde ha förstått det, borde ha gjort det tidigare. Men jag insåg inte att det skulle bli så här.

Jag kunde inte se Dumpad idag fast den är bra och allt är tack vare en enda skådespelare. Hon har bruna ögon, vackert, vågigt mörkbrunt hår, ljusbrun hy och ett blomhalsband. Mila Kunis är det jag pratar om. Jag vet vem det är, men samtidigt vill jag putta ned henne i en vulkan.

Det finns så mycket jag inte kan göra nu... Jag vill bara passa på att tacka Lillis och speciellt Lisa som tillåter mig att komma och störa dem dagarna i ända och som orkar höra på mina spontana... attacker. *konstig blick som varar i en sekund* Och naturligtvis till Sofia som lyssnar på mig i timmar och som kan få mig att känna igen. Jag skulle gå under utan henne. Tack till er andra också, ni snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar