tisdag 3 augusti 2010

On top of the world

Ännu en filmkväll har flutit förbi nu och jag är fortfarande väldigt glad. =) Ikväll såg vi Paranormal activity och Without a paddle. Jakob såg inte den första filmen med oss, så han fick äran att välja den andra filmen. Paranormal activity, som är en skräckis, var inte lika läskig att se på den här gången eftersom att det var fler personer och ljusare utomhus än första gången jag såg den. Annars kan man ju bara hålla för öronen... XP

Jag ska fara till Sundsvall den sjätte, d.v.s. på fredag. Det ska bli awesome! Jag åker sedan upp med Frank då han ska till Boden.

Inte ens min "jag har inte gjort något skolarbete än"-ångest kan ta mig nu. Kanske är det för att jag vet att jag ändå har det under kontroll! Ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar