onsdag 6 januari 2010

You can't go forcing something if it's just not right

Green Day är så himla bra! Jag säger det då bara. Har lyssnat mest på dem idag. Såg precis en video från konserten jag var på! Det är ett patronus-minne, det.
Här är lite GD-låttips:
Armatage Shanks
When I Come Around
Basketcase
Ha ha You're Dead
Minority
Waiting
Good Riddance (Time Of Your Life)
Redundant
Wake Me Up When September Ends
Boulevard Of Broken Dreams
Horseshoes And Handgrenades
Before The Lobotomy

Oops. Det blev visst 12 låttips! Och jag som försökte korta ned listan. He he he!
Jag får väl avsluta detta inlägg med en bra GD-låt och med att säga att jag har skrivit klart labrapporten och nu väntar övrigt skolarbete. Förväntar mig att bli klar med allt förutom TOK:en.

When I Come Around


Ajöken!

1 kommentar:

  1. Det är typ det jag pratar om :P Och du är också fin <3

    SvaraRadera