söndag 24 januari 2010

Once upon a time...

Nu har mamma åkt. Hon tog inte med sig Cookie, bara Muffin. Muffin är knasig. ^^ Jag har fått veta att Lillis ska börja praktisera på kommunen imorgon. Han ska åka/köra slambil igen. Jag följde med honom en gång i somras när han skulle fara ut med den. Det är roligt att åka lastbil. Allt gick bra tills han körde ned till reningsverket i Sikfors och vi båda klev ut och han öppnade dörren till reningsverket! Fy f*n! Alltså, stanken slog mig som om jag hade gått in i en vägg. Jag sprang därifrån och var ganska nära på att spy. Så jag satt i lastbilen sen och läste lite tidningar. Lillis kände ingenting. Han var immun vid det laget.
Grattis till Linn som fyller år idag!!! =D
Imorgon är det skola igen. Men jag vill inte göra skolarbete, jag vill skriva. Jag vill höra när Sofia spelar The Scientist, men jag har den videon på datorn hemma. Så jag får söka efter lugnet på andra ställen.
=)

Till en som aldrig kommer att läsa det här...

How do you re-define something
That never really had a name?
Has your opinion changed?

Because I don't know you anymore...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar