tisdag 19 januari 2010

Dans? Dans!

Idag har jag dansat. Elena är en utmärkt lärare, jag är en sugig elev. Men jag ska öva hemma så att jag kan bli bättre! Övade lite nyss och jag märker att jag har glömt bort en del detaljer... Hmm. He he he! Men det löser sig nog. Annars måste jag och påskharen nog ta oss ett litet snack. Lite snacks... Eller kanske en Muffin? Och kanske en liten, liten Cookie? Ja! XD

Jag ska kolla igenom min TOK-presentation och se vad jag kan förbättra, vilket är allt, men jag tänker nöja mig med att förbättra den lite grand och sedan ska jag gå och lägga mig för att jag ska upp tidigare imorgon så att jag kan gå till skolan och öva på den.

Här är ett skämt: Vad kallar man en get som sitter i ett träd? En getapa.
Jag hittade på den nyss. Jag är trött - det är min ursäkt!

Jag tror att jag ska göra ett inlägg om favoriter imorgon... Jag har planerat på att göra det bara för skojs skull, men tyckte att det var nog dags nu när en viss Herr Dima trodde att mitt favoritband var GD. Vilket egentligen är förståeligt för en som inte känner mig sedan innan IB. Men det är de inte, ty min favvis är Avril Lavigne. Så det så. Även om hon har förändrats, så påverkar inte det det faktum att hennes tidigare verk är awesome.

Dance, dance...

3 kommentarer:

  1. Du är INTE en sugig elev! Kämpa på bara <3 Bara att fråga om du är osäker, ser fram emot nästa lektion ^^

    SvaraRadera
  2. sv: haha det har du rätt i..allt där hah :P

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHA GETAPA!!!!!! Klockren Arget, klockren!!! xD

    SvaraRadera