torsdag 28 januari 2010

New Times

Månen lyser gode starkt över den svarta himlen. Så vacker den är. Jag vill ha en egen måne, jag också herr Gärdestad. Jag kan stirra på månen och stjärnorna i evigheter. Jag undrar om de tittar tillbaka på mig som i Stardust. Det tror jag inte, men vore det inte lite trevligt på ett sätt? Säger jag som hatar övervakningssamhällen och dylikt. Jag vill hem till Sikfors. Det är i de skogarna jag hör hemma. Fairy woods... Men jag får fara hem imorgon. Tänker dock inte gå ut i skogen i den här kylan. Om man inte skulle åka på en liten, liten skotertur...
Jag behöver inte vänta till helgen för att berätta om jag ska göra den där grejen jag nämnde tidigare i veckan eller inte, jag ska nämligen inte göra den - och så var det med det!
Jag tror inte att de förstår... Hah. Synd för dem! >=) Evil Batman - plotting evil plans!
Jag lyssnar på The Mercimer Demo Project just nu. Ni är så himla bra!!!

Jag gick igenom många känslor innan jag avslutade detta blogginlägg. Men nu är det någotsånär balanserat. Därför avslutar jag det nu. Det finns ändå inget kul att skriva. =S

You probably shouldn't be doing
all those things you're doing to me
Truth is I am too good at pretending things are all right
But really I do not deserve this
You cannot hurt me no more
No

3 kommentarer:

  1. vet du vad du borde göra? ta massa bilder å lägg upp på bloggen:)

    SvaraRadera
  2. Om du vill så kan vi köra skoter i helgen om du vill alltså och om det inte stormar XD

    SvaraRadera
  3. Vad du är bra Marika <3 du är en av de raraste och mest unika människorna jag har träffat

    SvaraRadera