söndag 24 januari 2010

Tillägnat dig

Du vet vem du är. ;)

I detta inlägg betyder du-vet-vem aldrig Voldemort.

Den här ska jag sjunga till du-vet-vem när jag kommer:



En dikt
Jag tycker att du ska va' glad
För jag är glad att du är du
Och du är du, därför tycker jag att du ska va' glad
För du är bra, t.o.m. bäst
Du får alltid vara med dig
Tänk vad gla' jag skulle va'
om jag alltid fick va' med dig

Hi hi hi! Vi måste dansa som i videon när vi är på stan någon gång igen. Ty fusan vad kul det är! XD Efter alla galenskaper med att sniffa gips, göra en viss sorts hatt... (dö dö dödö) och välta bänkar så vill du fortfarande vara min vän. Det säger någonting. Alla andra hade nog flytt. ;) Ha ha ha!

Where there's the truth, you know I'll be there
Amongst the lies, you know I'll be there
I'll go anywhere, so I'll see you there


När allt har blivit som det är, så finns det du som skyddar mig från stormen.

Du-vet-vem förtjänar att dö. ;)

Over and out.

1 kommentar:

  1. Hahahahaha det kommer att bli ännu mer galenskaper när vi drar ut i europa! Jag vet!!! Vi dansar dansen i varje land vi är i, ofentligt!!! xD

    "Varför skaffa fler kompisar när jag har dig vid min sida?" ;)

    P.S Lady Gagas låtar SUGER!!!! D.S

    SvaraRadera