lördag 2 januari 2010

En animagus!

Jag har läst ut Harry Potter 3 (jag har faktiskt inte läst varje dag, så tyck att jag är slö om du så vill!) och sett Harry Potter 4 idag. Jag har spenderat över 24 timmar med att se Harry Potter 4. Respekt till mig. He he he! Jag har sett den typ 14 gånger. Jag skrev typ eftersom att jag håller räkningen, men jag är inte 100% säker för jag tror att jag kan ha glömt att skriva in någon gång och så, men jag är ganska säker att det är 14 gånger.

Det kom 2 små animagusar till oss idag. Ojsan skojsan!
Här är en av dem:

Sirius Black? Nä, det är ju bara lilla Tindra! (Hon ser ut som Vargen från Bamse, erkänn!)

Jag tänker göra lite kortfilmer om J.K. Rowling och Stephanie Meyer och lägga ut dem på youtube. Moahaha! Evil Batman strikes again!

1 kommentar:

  1. Jag har fått Pär att se HP-filmerna. Dock vägrar han att se 4:an. Han såg den på bio och gillade den inte. Har bara 6:an kvar så har vi sett alla som har kommit ut. Vill inte att vi ska börja om den 11. Känner att jag har mycket jag måste göra nu på lovet som jag inte orkar göra, men måste göra. Får väl sitta hela kvällen imorgon, för jag ska till Luleå och tandläkaren då, och resten av veckan med skolarbete, det känns inte så lockande.. :S

    SvaraRadera