onsdag 27 januari 2010

Oseriöst

Hu, vad det stormar! Ha ha ha! Jag bara skojade! Så lejt! Shit, det snöar skitmycket och blåser! Det lät mer som mig. =)
Idag har jag haft roligt. X) Jag har hållt på att vara besatt av Ben's skola. XD Så nu är han nog redigt less. ;) Nä, då. Jag skojade bara.
Jag vill gå ut ändå. Det känns som att det skulle vara lite kul... Fast det är roligare om man har ett mål. Ett Frasse-mål..... *crickets chirp* J/K ;) Järnspikar! Jag kan inte vara allvarlig idag! AL: Idag?! Varje dag kanske? J/K Men det gör inget! Eller kanske... Om folk tycker att jag är jobbig eller irriterande så är det inte bra... Fast å andra sidan så gör de nog det hela tiden... Så då gör det inget! Det var ju det jag sade från början! (Detta är bara ett smakprov av vad som brukar pågå i mitt huvud! En bråkdel! A tiny, tiny fraction! Ni: Yeah, we get it!!! Jag: Sorry.)
Jag sade en massa anledninar till ettorna om varför en viss hemsk person som går under namnet Stinky är hemsk. Senare samma dag fick jag ännu en grej att lägga till på listan! Snart står jag nog inte ut längre! Jag tror faktiskt inte det. Nästa gång hon säger något så kommer jag att ge tillbaka!
Jag kom på en idé till en youtube-video idag som jag tror att Jack Douglass hade gjort bäst! Jack Douglass är personen bakom jacksfilms förresten. Jag vill filma den i helgen! I s.f. kan jag lägga upp den på youtube och sedan he den på min blogg. =)

Dagens lärdom: Jag förväntar mig inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar