lördag 30 januari 2010

Ljuvligt

Denna dag har varit roooliiig! ^^ Den började med att Henrik inte följde med mig och Storis in till stan när vi skulle köpa en present till mamma. He he. Sedan så pröjsade Storis för fika. =) Efter det så gick jag min egen väg och kollade i butiker. Det var rea på skitmycket, men jag köpte inget för även om det är rea så betyder det varken att det är billigt eller fint. Det fanns massa fina klänningar på Wila för 100:- och 200:-, men när skulle jag bära dem egentligen? Så jag köpte ingen. Jag träffade Lollo där. Det var mycket roligt! Vi snackade ett tag, men sedan så ringde Lillis och då var jag tvungen att gå. Träffade Robin på Cubus också. Trevligt! ^^
Lillis och jag for omkring med bilen sedan, och det var då vi upptäckte att Richard också var i stan. Han körde nämligen ut framför oss, så då bestämde vi oss för att mötas på Shell (via telefon).
Nu ska vi se på film! =D Filmkväll med gamla godingar såsom Forrest Gump och Den Gröna Milen.
Imorgon fyller mamma år! Fiiikaaa! =)


En prästkrage från Tyskland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar