lördag 23 januari 2010

Trevligt

Idag har varit en bra dag. Florian kom och så åkte vi skridskor. Det är för ett CAS-projekt. Sedan höll jag på att förfrysa mina fingrar så då for vi hem. Sedan var vi hos mig resten av tiden, förutom när vi tog en sväng runt Sveafältet. Jag brukar alltid hålla på att säga Svetlana istället för Sveafältet. Dock inte denna gång för jag tänkte Svea först, men annars. Tog en sväng runt Svetlana. Det borde ha gått snabbt. Förutom om det var din mamma... =E (Konstigt leende) Du: O_o J/K Ha ha ha! Jag vet att det var dåligt. XP Det är därför det är bra! XD
Imorgon kommer mamma till Boden. Då tar hon med sig Muffin och Cookie. Kakmonster! ^^ Det blir kul. =D

Min favoritdel av alla avsnitt i Robins har försvunnit! ='( Därför får ni en bild av Robin Paulsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar