onsdag 20 januari 2010

And I quote

Blev inget inlägg om favoriter idag. Har inte tid, tar bara en paus i engelskan. Jag funderar på att sluta upp med att skriva söin och börja skriva normalt, men i vejt et. Ha ha. Jag slängde in lite pitemål där. Men bara nalta. ;P Som ni märker.
Jag hoppas att Roboten blir nöjd över mitt arbete. För hon ska veta att jag har kämpat jättehårt! *Ähum* J/K =P Jag har förresten ändrat mitt Extended essay-ämne idag. Nu är det slutgiltigt, engelskan är vad jag ska satsa på! Harry, som jag har längtat. =,) Vet dock inte vad om HP jag ska ta... Men det lär jag komma på senare. Jag tycker att det är så svårt att bara komma på en fråga som man ska besvara. Det känns som att man inte kan skriva 4000 ord på bara en fråga. Men, men... Det ska väl gå.
Kollade up om ishallar och rinkar inför CAS-projektet på lördag. Det lutar åt Björns-hållet då Air Dome har öppet sjukt tidigt för att vara lördag. 11.00-12.50. Outrageous!
Jag skall nu återgå till mitt engelska-arbete. Det kommer att bli roligt, ty jag tycker om skådespeleri. ^^ Men först ett citat...

"Citat, precis som många bättre saker, kan missbrukas." - Isaac Disraeli

2 kommentarer:

  1. Oooh. Kajsa som gick i min klass skrev sin extended om HP också! Hon var smartast i klassen (tycker jag) och fick högst betyg av alla, så du är inne på rätt spår! ;)

    SvaraRadera
  2. sv: hahahah OJ förlåt ;) drakar dårå :P

    oja drömmar är bra skit :)

    SvaraRadera