måndag 4 januari 2010

Galen

Jag var i Luleå igår. Inte i stan, Storheden. Det var roligt. Jag tycker om korv. X'D På tal om korv så träffade jag Ola där. Alltså, hans son åt en korv så misstolka inget nu! (Till vissa: Ni kan känna er utpekade!) J/K ;P Det var lite pinsamt eftersom att jag ställde världens dummaste fråga... Början av vår konversation gick något så här:
(Ha i åtanke att vi befann oss på Ica Maxi.)
Jag: Hej! *Backar tillbaka efter att jag hade tänkt gå förbi hans gång, redan då tänkandes "Marika, ditt pucko!"
Ola: Hej!
Jag: Vad gör du här?
Ola: *Flinar åt mig medan jag inser vilken fråga jag precis har ställt*
Jag: Oj, dum fråga. He he he. *Nynnar i mitt huvud "If I could turn back time...* (J/K om det där sista ;P )

Förresten! Varför nämner ni människor saker om psykologin? vad ska vi göra på psykologin? Jag känner mig otroligt förvirrad.
Jag önskar att jag kunde studera allt det som man studerar på Hogwarts. Eller ja, kanske inte allt. Mugglarhistoria skulle jag inte finna så intressant. Men t.ex. försvar mot svartkonster, magihistoria, förvandlingskonst etc. Trolldryckskonst hade nog inte varit mitt starkaste ämne skulle jag gissa på. Jag hade pluggat massor för jag hade inte sett det som plugg, utan som rolig och intressant läsning. Men nu väntar en laborationsrapport... Nä, jag gör den imorgon istället. Och kom inte och säg att den skulle varit inlämnad tidigare, för jag vägrar att tro er! I framtiden kommer jag att blåneka sanningen om allt som jag har missuppfattat! Catfish?! J/K... or am I? You never really know, do you? *Galet leende*
Jag märker att jag har varit med Sofia i över 24 timmar i sträck. Det ger upphov till sådant här. Jag är rädd att jag än en gång måste be er ha överseende med mig!
Jag lär skriva ett till, bättre inlägg senare som kompensation för detta.

"One of the symptoms of an approaching nervous breakdown is the belief that one's work is terribly important." - Bertrand Russel
(Vaddå att jag kommer använda detta som försvar! Ha ha ha! Teachers beware! I have learned absolutely nothing from my past mistakes, and I'm coming back even lazier! J/K igen. Men jag tänker använda det som försvar faktiskt.)

3 kommentarer:

  1. När vi snackar psykologi snackar vi om frågorna som Viktoria har gett oss. Du ser, vissa jobbar inte på lektionerna och de måste arbeta ikapp på lovet ;) Btw. Älska konvesationen med Ola.

    SvaraRadera
  2. Sv:hahah lät lite skoligt med conclusion men jaja ;)
    Oj jises det var inte tidigt du!!! :P






    hahah åh marika så underbar konverstion med Ola ;) sånt som bara du skulle göra ;*

    SvaraRadera
  3. Jo, men saken är den att jag ser på serier i takt med att de visas i USA och laddas upp på internet, och i USA sänds ta mig fan ingenting kring jul :( Så jag måste vänta och vänta och vänta, möjligtvis se gamla avsnitt en gång till....

    SvaraRadera