lördag 9 januari 2010

Live without warning

Ha ha ha! Dårarna har försvunnit från dårhuset, och det har återigen övergått till att vara ett normalt hus. Tyvärr tog dårarna med sig två av mina vänner. =( Sådant är livet.

Visste ni förresten att det har blivit olagligt att ha barn i en sådan där löplina? Det är så himla knäppt! "Det är kränkande för barnet." Vissa ungar springer ut på vägen eller gör andra livsfarliga grejer som de är för små för att fatta är fel så fort man vänder ryggen till, om de inte blir satta i en sådan där. Förbannade hippies!
Men vad som bara är rent utav sjukt (jag menar, löpline-grejen hade jag kunnat tycka var okej om man ser det från en viss synvinkel) är att det numera är olagligt att säga till sitt barn "Slutar inte du att slå din bror, så får du inget lördagsgodis." Det räknas typ som hot eller något. Det lilla hopp jag hade för mänskligheten har slagits ut så totalt av det här att jag numera bara tror att den kan räddas om vi blir mutanter som i X-Men, eller dylikt. För, jag har sagt det förr och säger det igen, nästa stopp är... *trumvirvel* 1984!!!

Billie Joe Armstrong säger det så bra:

1 kommentar:

  1. Sv. ooj det lät intressant, vad har jag för superkraft? :P

    SvaraRadera