lördag 16 januari 2010

Rund och uppfunnen

Idag har jag varit i stan och köpt mig en klocka. ^^ Den är jättefin tycker jag. Lillis köpte en present åt Lisa, ty hon fyller år imorgon. Vi ska dock fira henne idag.

Jag känner mig glad idag. Jag kände mig glad igårkväll också. För gissa vad jag såg? Green Day live i München på MTV! Åh, så underbart! Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Patronusminne! Fast när jag såg dem i Sthlm då. =P Billie Joe passar förresten inte i blont hår. Jag har ju sett honom i blont hår förut, men det var bilder från förr. Jag trodde liksom han hade bestämt sig för svart nu.

Jag tror inte att det är en slump att Lejd Gaga, oj förlåt, jag menar Lady Gaga, uttalas Lejdy Gaga.
Jag var in på Gamestop idag och såg att det fanns ett Singstar Queen. Coolt. Jag har inte sett det förr.
En annan cool grej är att det finns en hallon/lakritsdricka. Jag har smakat den. Den var god. Lakritssmaken var starkare än hallonsmaken, men man kunde också känna smaken av hallon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar