onsdag 13 januari 2010

Jag vet, jag vet

Do you have the time to listen to me whine
About nothing and everything all at once?

Idag har allting kännts konstigt. Det kändes konstigt för att Petra inte var där och att hon inte kommer tillbaka igen. Det har känts som att hon bara skulle till tandläkaren eller något och sedan komma tillbaka. Men så är det tyvärr inte. Och så blev jag arg på Stinky. Hon sade att jag låg sämst till av de i min mattegrupp eller något sådant. Jag hoppas att hon blir sparkad så att vi slipper henne. Tror hon inte ens att jag vet att jag ligger sist?! Jag kikade lite på teckningen jag fick av Petra igår. He he he. Den passade fint. XD
Jag kan säga vad jag skrattade åt på matten.
1. Jag höll på att skriva en text på min miniräknare, men så hade jag inte hett på Alpha först. Då jag upptäckte det skulle jag kolla vad jag hade skrivit och hedde på de tecken som jag hade tryckt på, fast så de syntes i bokstäver. Det började med: "Jag är" (vilket är helt normalt), sedan kom "full". Det var då jag började tänka: "WTF did I write!?!" Fast då kom jag på att jag hade skrivit "Jag är full av bla bla bla." (Nej, inte full av skit. =P ). Så då började jag skratta.
2. Andra gången jag skrattade så var det åt något som en viss Petrova hade sagt dagen innan. Stinky brukar ju stryka på sina byxor och då började tänka på vad som hade sagts dagen innan. Ingen vill vara nära henne så hon stryker sig på byxorna för det är den enda närhet hon får. Något liknande.

This fucking made my day


New habit: Putting a lock of hair on one side of my head across my face and then behind the ear on the other side of my head.

4 kommentarer:

  1. Jag tyckte att den blev bättre än orginalet. Just därför att jag la till en viss grej på den. Haha :) Har spelat sims och läst Döden liger lågt idag. Nu vill jag ha svar. Och ett bra svar, inte ett dåligt. Saknar dig, min siamesiska tvilling ^^ Kram <3

    SvaraRadera
  2. Vi (jag och alla mina personligheter) vill att du uppdaterar din blogg NU!! Har man inget att göra under dagarna så blir det lätt tråkigt. Jag är hungrig. haha, först skrev jag "jungrig". ;P Tror mig, det är kul, om man är understimulerad. Som vissa personer är. (fortfarande jag med alla mina personligheter, de kommer väl fram när man har tråkigt, för att försöka roa sig själv.) Det är förövrigt inte så ofta man lyckas med det, eller så är det bara jag som är tråkig. Fast ibland lyckas man med Överförväntan ^^

    SvaraRadera
  3. Haha, tog mig tid att titta på på klippet som du har därnere nu äntligen. Inte för att jag inte hade tid innan men det blev bara inte att jag kollade på det. Det var bra, hatar rösterna dock. Gillar ändå orginalet mer, det är fint då på ett sätt. Tänker inte försöka förklara då förstår ingen.

    SvaraRadera