lördag 16 januari 2010

Ensam hemma

Jag har huset för mig själv ikväll. Nice. Hade tänkt se någon film kanske. Och så hade jag tänkt kolla igenom skolarbetet lite, men jag ska inte göra det förrän imorgon för jag mår lite illa eftersom att jag har ätit så mycket gott. XP Palt, fika och godis. Mmm-m.
Något som inte är bra är att datorn däruppe är lika knäpp som det är knäppt att ha en ost i videon. Fläkten låter konstigt och så stänger den av sig själv och klagar på överhettning. Därför sittter jag nu på datorn nere. Den är vanligtvis segare, men med tanke på att datorn däruppe inte ens går att starta så skulle jag säga att den är sjuhelsikes mycket snabbare än den uppe. ;)
Egentligen är det här ett slö-blogginlägg. Men det gör väl inget?
Ooh! Jag kom på vad jag ska göra!!! Jag ska kolla i mina gamla svenskaböcker och läsa mina historier. Ha ha ha! Kul. Jag såg en liten låtsastidning som jag och Sofia gjorde och så hade jag gjort horoskopet. Ha ha ha! Så kul! Jag önskar att vi kunde vara med varandra lika ofta som vi var förut. Men olika viljor går olika vägar... Efter IB, AL. Då är det du, jag, tåg och Europa som gäller. Ha ha ha! XD Alla Europas regeringschefer: Alarm! Kod svart! Alla måste utrymma landet! Vi måste samla alla nationer! Vi måste utrymma kontinenten! De kommer... *Skräckslagen blick* Jag: LIAMW! J/K

Veckans horoskop:
Väduren: Grisar kommer att attackera någon du känner. Ta dig i akt! Det kan även ske dig...
Oxen: Man ska inte stoppa osten i videon.
Tvillingarna: Du är grym!
Kräftan: Andarna av tusen kameler kommer att hemsöka din tvättstuga.
Lejonet: Din vecka kommer att kretsa kring onormala händelser.
Jungfrun: Din vecka är influerad av Robin Paulsson. Släpp in inspirationen.
Vågen: Du är i obalans.
Skorpionen: Du kommer att stöta på en boggart. Var beredd med ett fint patronusminne.
Skytten: Du kommer att pricka mitten! Skjut!
Stenbocken: Någon kommer att släppa en bomb över ditt berg.
Vattumannen: Din hund tål inte fodret du ger den. Byt. Har du ingen hund så kommer ditt tama gem att dö. True story!
Fiskarna: Se upp för katter! De klöss!

1 kommentar:

  1. Jag önskar också att vi kunde vara mer med varandra :S
    Men seriöst.....de där horoskopen ÄGER FETT!!! Hahahahahahahahahahahahaha vad duktiga vi var på den tiden.
    Du: Det var jag som gjorde dem -_-
    Jag: Ja....Vi var duktiga (gör en JD flash)
    HAHAHA J/K men tänk om hela europa e tömt på folk när vi far igenom och vi ba: Vars är allihopa?
    De: (de som inte hann fly gömmer sig i husen) Schhh *viskar* Ingen säger någonting, de kan höra oss!!! (en liten flicka börjar gråta)
    Vi: HEJ!!! Där är ni ju! Varför gömmer ni er?
    De: AAAAAAAAAAAAHH! SPRING FÖR ERA LIV! DE HAR HITTAT OSS!!!!
    Landets militär: Vi har inget val längre...Avfyr misilerna...
    Hähähähähähä näääää kanske inte riktigt så heh xD

    SvaraRadera