måndag 25 januari 2010

Skratt

Ja, ni. Idag hade jag tänkt berätta om två roliga saker, båda involverande Herr Dima. Först, låt mig berätta om vår mattelektion. Konversation mellan mig, Dima och Stinky precis efter att Stinky har gått igenom allt:
Dima: *Viskar* Boobies!
Jag: *Skrattar*
Stinky: Vaddå? Vad var det han sade som var så roligt?
Vi: Ingenting.

Ha ha ha! Det var roligare då det hände för jag kommer inte ihåg exakt vad hon sade.
Sedan, på historian, började jag att asgarva, men orsaken till det ska jag inte nämna här! Skrattar fortfarande åt det. XP
The Village By The Sea är hittills inte lika tråkig som jag trodde att den skulle vara. Alla andra fick den att låta tråkigare, som om den inte skulle gå att ta sig igenom nästan. Inte för att den är bra eller något.
Today I had bodycookies for dinner. J/K Men jag åt faktiskt kroppkakor.
Nu är det nästan bestämt... Något som jag har väntat på i flera år, men jag tänker inte säga något förrän efter helgen för då kommer det att vara 100-procentigt om jag gör det eller inte. Ni får vänta och se.

En viss Chokladico har inte uppdaterat på länge. Vad skall detta betyda? ;)

2 kommentarer:

  1. Att jag har varit i Stockholm på landslagsuttagning? For i fredags på förmiddagen och kom hem ikväll. kanske skriver ett inlägg imorgon. Men jag lovar ingenting. Ska till skolan och vara med Pär då han har hål bland annat. :)

    SvaraRadera