måndag 11 januari 2010

Skrik och Panik

Petra, jag kan knappt förstå att idag är din sista dag. Jag vill inte.
=( Jag förstår varför du gör det, så jag klandrar dig inte. Jag bara vill att du ska vara kvar med oss för att du är så himla fucking awesome!!! X)

Vem ska nu acceptera mina drakfasoner? Vem ska jag nu skriva miniräknarmeddelanden till så att Stinky inte ser? Vem ska jag nu klaga på Tyrannen till?
Men naturligtvis ska vi hålla kontakten! Jag går inte med på något annat! Och jag ska uppdatera dig med IB-grejer för jämnan. Catfish?! J/K ;P

Förstod du Disney-referensen? ;)

1 kommentar:

  1. Vi har ett problem. Skriv meddelanden till någon annan i lilla Studies-gruppen? Drakfasonerna vet jag inte. Men jag vet att om jag skulle ha en drake så skulle den vara grön. för jag gillar grönt. Det är en sån mysig färg. Och Disney är BÄST! Av barnfilmerna, enligt mig. Ska sova länge imorgon, det blir skönt. :)

    SvaraRadera