måndag 1 februari 2010

Babbel

Jag tycker inte att man ska skjuta vargar. Jag kan gå med på det om det är t.ex. en same som har haft upprepade vargattacker på sina renar. Annars - nej! Vargar är ädla djur, som örnar. Jag tycker om vargar och järvar. =) Fast om jag fick vara vilket djur jag ville(förutom magiska djur, i vilket fall jag hade valt att vara en drake), så hade jag velat vara en örn. Det hade varit coolt.

Jag har sett An Engineer's Guide To Cats nu. Ty fusan vad bra! F från DP07 tipsade mig och Dima om dem idag. Ni måste se de videorna alltså! XD

Jag längtar tills helgen! Jag vill vara hemma och så vill jag vara med Sofia! Men vi ska vara med varandra till helgen. Det ska bli skitkul! =D Jag ska åka hem med 14.10-bussen på fredag! Woohoo!

Jag har märkt någonting ytterst intressant angående Hitler... Men jag säger inte vad. Ha ha ha! XP

"Det spelar ingen roll vad som händer, någon kommer att hitta ett sätt att se allvarligt på situationen."

2 kommentarer:

  1. å jag får inte va med?!:'( :p

    SvaraRadera
  2. Skönt att komma hem tidigt. Jag börjar 8 imorgon. Ska gå en riskkurs som man ska gå då man ska ta körkortet. Inget som man behövde förut. Slutar 12. Det låter tråkigt, men om vi har våran körskolelärare blir det nog bra, intressanta lektioner. :)

    SvaraRadera