onsdag 24 februari 2010

Mitt underbara hår

Mitt vackra, vackra hår!

Allting är katastrof! Förlåt mig, håret. Jag ångrar mig. Hur reagerar man när man har tagit en risk och allting misslyckas totalt?!? I'm freaking out!

Jag år hårfixerad! Fixerad!!! Förstår ni vad det innebär?! Min lugg har blivit klippt nu och... Jag kan inte ens prata om det. Jag är så dum mot den som har klippt den. Den personen varnade mig t.o.m. om att denne var ovan vid det.
Den är för kort! För kort, ok?!

Jag kan inte ens skriva om något annat nu, jag är för upprörd för tillfället.

I wanna cry
I wanna cry
I wanna cry

2 kommentarer:

  1. Luggar är förjävliga.. Hår överhuvudtaget.
    Första gången jag klippte lugg såg jag ut som en egyptisk drottning. Luggen täckte typ halva pannan och var minst tre cm för kort, så jag vet hur det är. En gång blev jag klippt så jag såg ut som en gammal tant med pottfrilla också. Inte fint.
    Men det växer ut. Tills vidare får du kanske ta till knep som klämmor, mössor (tur att det är vinter) och diadem ^^,
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. oj! men du toppade bara håret???

    sv: jo smörgåstårta är gott, men de får inte va äckliga grejer på de.. lax, rom och annat äckelpäckel;) hahahaha

    SvaraRadera